4 benefits that make a video conference system worth it * 4 فوائد تجعلك تفكر في امتلاك نظام مؤتمرات الفيديو

By Al-VoIPبواسطة الفويب | Post onتم النشر بتاريخ November 25, 2019 10:00

Mon, Nov 25, 2019 alvoip Collaborator | 0 comments |

text size:

Communication systems are among the best things companies can invest in. They are capable of

  • increasing employees productivity.
  • making operations faster.
  •   customers a better experience through better communication.

Surveys have shown that integrating communication systems of various types including telephony and video is much desired by employees.

With video conferring becoming more widely available and more reliable and cheaper than ever, we discuss here what benefits can make a video conferencing system a good investment for your business:

1.Less travel and lower costs

video conference systems save your time

A video conferencing system will probably pay for itself in a short time. With video communication, it is possible that you reduce much of the travel costs. Teams, managers and technicians can communicate better with clients and with each other, which can increase the productivity and save much time.

It will also help in making your company a better place for employees starting from the interview that can be all finished online through video meetings. Achieving more employee satisfaction well being, surely means better talents and more productivity with time.

2.Better meetings

video conference enables better meetings

Video conferencing is the closest method of communication other than real meetings. With video meetings, all the expressions can be addressed like in real meetings and participants can stay more focused on the discussions and the decisions.

 

3.Improved usability

video conference system improve usability

Video conferencing systems now offer great usability with centralized solutions that won't waste time in troubleshooting. This makes employees more focused on their tasks instead of solving problems with communications systems or waiting for them to be solved.

Systems now offer great reliability that they make communication through video takes seconds.

4.Greater features

video conference meeting with foreigners

Video conferencing systems now offer a wide range of features and integrations.

Meetings can now be saved to cloud services instantly so that you own copies of them without any additional work. These features take the experience of video conferring systems even further. The devices also come with various features to suit the needs of various businesses.


Al-VoIP offers the latest video conferencing systems. Have any questions? Get in touch with us.

Contact us for more information on:

Customer service: 920013450
WhatsApp: +966 537631266
Email: info@al-voip.com

أنظمة الاتصال هي أحد أهم الأشياء التي من الممكن للشركات أن تستثمر بها. فهي قادرة على زيادة إنتاجية الموظفين، تسريع العمليات داخل الشركة، وتوفير خدمة عملاء مميزة تلقى استحسان العملاء.

وأشارت عدد من الاستطلاعات التي أجريت مؤخرا إلى أن أنظمة الإتصال هي أحد الأشياء التي تهم الموظفين بشكل كبير بما فيها أنظمة الاتصال الصوتي وأنظمة الفيديو. ومع تطور أنظمة مؤتمرات الفيديو واتساع استخدامهم، فقد أصبحت هذه الأنظمة أكثر سهولة في التعامل والتثبيت وأرخص من حيث السعر. وهنا نستعرض أهم المميزات التي تقدمها أنظمة مؤتمرات الفيديو للشركات والتي تجعل منها خيار مميز دائما.

1.تنقل أقل وتكاليف أقل

انظمة مؤتمرات الفيديو تخفض نفقات السفر

نظام مؤتمرات الفيديو بإمكانه أن يغطي تكاليفه خلال وقت قصير. فباستخدام لأنظمة مؤتمرات الفيديو، بإمكان الشركات أن تقلل من تكاليف التنقل. الفرق، المديرين، والفنيين بإمكانهم التواصل بشكل أفضل بين بعضهم ومع العملاء مما يؤدي إلى زيادة الإنتاجية وتوفير الكثير من الوقت.

تساعد هذه الأنظمة أيضا على جعل شركتك مكان أفضل للموظفين بداية من مقابلات التوظيف التي من الممكن أن تتم جميعها من خلال اتصالات الفيديو. توفير بيئة عمل أفضل للموظفين بالتأكيد يعني جذب المواهب والخبرات وتحسين الإنتاجية مع الوقت.

2.اجتماعات أفضل

انظمة مؤتمرات الفيديو تحسن جودة الاجتماعات

استخدام الفيديو في الاجتماعات هو بلا شك أفضل بديل للاجتماعات الحقيقية. فمع الحديث من خلال الفيديو يتم تبادل التعبيرات كالاجتماعات الحقيقية وبإمكانك المشاركين الاستمرار في التركيز واتخاذ القرارات.

3.سهولة أكبر في التعامل

انظمة مؤتمرات الفيديو تحسن الاستخدام

توفر أنظمة مؤتمرات الفيديو الآن سهولة كبيرة في الاستخدام مع عدم تواجد مشاكل تؤرق المستخدمين. هذا يؤدي إلى تركيز الموظفين على مهامهم بدلا من إضاعة الوقت في حل المشاكل أو الانتظار لأن يقوم أحد بحلها. فتوفر الأنظمة الحالية دقة كييرة تجعلك تستطيع الاعتماد عليها، ويمكنك بدء محادثاتك أو اجتماعاتك بأعلى جودة للفيديو والصوت في ثواني من قرارك

 

4.مميزات إضافية

العمل التعاوني عن بعد من خلال انظمة مؤتمرات الفيديو

لا تتوقف أنظمة مؤتمرات الفيديو حاليا عند توفير المميزات الأساسية للمستخدمين بل أنها توفر الآن العديد والعديد من المزايا الإضافية مع القدرة على إضافة كاميرات وأجهزة للأنظمة مع الوقت. أحد المزايا الهامة حاليا هي ميزة عمل نسخ احتياطية من الاجتماعات بشكل تلقائي عبر خدمات التخزين السحابي بحيث تتمكن من الرجوع لأي اجتماع في أي وقت.


الفويب توفر لك أحد أنظمة مؤتمرات الفيديو. لديك أي أسئلة؟ تواصل معنا.

يرجى التواصل معنا على:

خدمة العملاء : 920013450
واتساب: 537631266 966+
بريد الكتروني: info@al-voip.com

Write comment

اترك تعليق

Comments have to be approved before showing up

سيتم مراجعه التعليقات قبل السماح بالنشر