How Can logitech Video Conference Solution Revolutionize your Business_ Case Study * كيف تمكنك حلول مؤتمرات الفيديو "لوجيتيك" من تطوير اعمالك _ دراسة حالة

By Al-VoIPبواسطة الفويب | Post onتم النشر بتاريخ March 18, 2019 15:30

Mon, Mar 18, 2019 alvoip Collaborator | 0 comments |

text size:

Situation Details

Company: Huizhou.

Places: Vietnam - Shenzhen - Headquarter.

Main Challenge: Costly travels and ineffective communication between company members.

Before Implementing Logitech Video Conference Solution

At the Research and development stage for new products at Huizhou, the executive in the head office, the engineers in Shenzhen, and the head of the factory in Vietnam needed to meet frequently.

Due to expensive travel costs and inefficient communication, new product releases took a much longer cycle, which hindered the company’s competitiveness.

The Company’s head of sales could only go the HQ once every month for data collection, and since market feedback took a lot of time, the entire process was unnecessarily elongated.

Due to unsynchronized time and schedule slots, branch offices couldn’t join in the HQ’s regular meetings, and all what was left for them was just following instructions submissively. Their sense of contribution and belonging with the company’s operation cycle and decision making was eroded.

After every product release, a coach had to travel to every branch for product training. The training’s efficiency was low and the costs were very expensive.

After implementing Logitech video Conferencing Solution

Solution: Video Conference

There was no need to fly back and forth and face to face meetings were possible without actually meeting. The easiness of HD video and superior document sharing and optical zoom cameras helped with transferring, in great details, the new products during the process which resulted in incredible time management and it shortened the release cycle.

Anyone could join the video conferences and share/get instant feedback and back to the head-office. Several meetings could be convened simultaneously to share immediate feedback and adjust products accordingly. Imagine having your research and development department and the factory without the hassle of physically moving from your own work desk.

Different branches of the company to join consistent meetings with the HQ which resulted in all staff feeling more involved in the company’s decision-making procedure, which in turn made management more capable and unified.

As for Huizhou Instructors, training sessions were run different branches at the same time, and can be recoded and shared with others who missed them.

Al-VoIP.com offers you a multitude of video solutions.

Check our video solutions from : Logitech Video Solutions

Or contact us for more information on:

Customer service: 920013450
WhatsApp: +966 537631266
Email: info@al-voip.com

تفاصيل الموقف

الشركة: هويتشو.

الأماكن: فيتنام - شنتشن - المقر الرئيسي للشركة.

التحدي الرئيسي: تكاليف سفر باهظة الثمن وتواصل غير فعال بين موظفي الشركة.

قبل تطبيق حل لوجيتك للفيديو

في مرحلة البحث والتطوير للمنتجات الجديدة في هويتشو، كان من الضروري أن يلتقي المهندسون التنفيذيون في المكتب الرئيسي في شينزين ورئيس المصنع في فيتنام بشكل متكرر لمناقشة تفاصيل المنتجات.

نظرًا لتكاليف السفر الباهظة والتواصل غير الفعال، استغرق إصدار المنتجات الجديدة دورة طويلة، مما أثر بدوره على القدرة التنافسية للشركة. لم يتمكن رئيس قسم المبيعات على الخط الأمامي من العودة إلى المكتب الرئيسي إلا مرة واحدة شهريًا لأخذ المعلومات، واستغرق الأمر وقتًا طويلاً حتى تتلقى الشركة رد فعل السوق على المنتجات.

بعد تلقي ملاحظات المشتريين في السوق، المزيد من البحث والتطوير يجب أن يحدث في أسرع وقت لتحسين المنتجات. لكن بسبب مشاكل التواصل، زادت مدة البحث و التطوير مما انعكس على تقدم الشركة.

لم تتمكن المكاتب الفرعية من المشاركة في اجتماعات المقر الرئيسي بصفة مستمرة، وكانت فقط تتبع التعليمات بشكل سلبي دون أي مشاركة. لذلك كان الموظفين يفتقرون إلى الإحساس بالانتماء و المشاركة في قرارات الشركة.

بعد إصدار منتج جديد، على المدرب السفر إلى كل فروع الشركة لتدريب الموظفين على المنتج الجديد. لكن كانت كفاءة التدريب قليلة والتكاليف مرتفعة جدًا.

بعد تطبيق حل لوجيتك للفيديو

لم تعد هناك حاجة للسفر و تضييع الكثير من الوقت الذي يمكن استغلاله لإدارة أشياء أخرى. جعلت لوجيتك الاجتماعات و كأنها وجه لوجه نتيجة لجودتها الفائقة ووضوحها الذي لا يقارن، . ساعدت سهولة الفيديو عالي الدقة و القدرة على مشاركة المستندات وكاميرات التكبير على نقل صورة كاملة لتفاصيل المنتجات الجديدة بين جميع الفروع المعنية، مما أدى إلى إدارة لا تصدق للوقت وتقصير دورة إصدار المنتج للأسواق.

بعد الاستعانة بحل لوجيتك، أصبح لأي شخص الانضمام و المشاركة فى مؤتمرات الفيديو الحصول على تعليقات فورية و التقرير إلى المقر الرئيسي. أمكن عقد العديد من الاجتماعات في وقت واحد لتبادل الملاحظات الفورية وتعديل المنتجات بناءً عليها. تخيل قسم للبحث والتطوير والمصنع في نفس المكان دون الحاجة للإنتقال البدني من مكتب العمل الخاص بك على الاطلاق.

أصبحت جميع فروع الشركة قادرة على الانضمام إلى اجتماعات المقر الرئيسي مما أدى إلى زيادة شعور جميع الموظفين بالانتماء و القدرة على المشاركة في إجراءات اتخاذ القرارات مما جعل الإدارة بدورها أكثر قدرة و كفاءة.

أما بالنسبة لمدربين الشركة، فأصبح إجراء الدورات التدريبية في فروع مختلفة في نفس الوقت موضوع سهل، وأيضًا يمكن بسهولة تسجيلها ومشاركتها مع الآخرين الذين فاتتهم دون الحاجة لهدر المزيد من الوقت و المجهود.

تفقد حلول الفيديو الخاصة بنا من هنا:حلول لوجيتك للفيديو

أو تواصل معنا للحصول على مزيد من المعلومات على:

خدمة العملاء : 920013450
واتس آب : 537631266 966+
بريد الكتروني: info@al-voip.com

Write comment

اترك تعليق

Comments have to be approved before showing up

سيتم مراجعه التعليقات قبل السماح بالنشر