How Video Conferencing Can Help Your Company During The Coronavirus Outbreak * كيف ستساعد انظمة مؤتمرات الفيديو شركتك خلال أزمة فيروس كورونا الحالية

By Al-VoIPبواسطة الفويب | Post onتم النشر بتاريخ March 23, 2020 14:28

Mon, Mar 23, 2020 alvoip Collaborator | 0 comments |

text size:

Many companies around the world are already making their employees work from home due to the Coronavirus outbreak. And while the remote working will be a new experience for many, it has been there for years.

Video conferencing systems have been helping the companies to make excellent communication with their employees using video conferencing systems with many benefits, and your company can do the same. And before making your decision and getting a video conferencing system, you can learn about their different types and learn what they can offer you for the current situation in this blog.

Connecting with remote employees

Video conferencing systems let you easily connect with employees outside your company through live videos that can include many people at the same instance. This gives the ability for teams to collaborate on different projects and make their own office online

While the video conferencing services will be helping you to get excellent video quality and reliable usage, you can find many tools through single platforms that will help you share the screen or turn into voice calls and many other additional features.

One-on-one meetings

While video conferencing systems are famous for offering reliable services for meetings having many people, they also support one on one meetings where only two people are involved. This can help any two employees make a private meeting and can help the human resources department conduct interviews reliably.

Video technical support

Companies have started extending the usage of video conferencing systems to make video technical support available for better communication when clients have technical problems.

The video help desk can help boost the productivity of the department and offer a great experience for clients who will be impressed by the quality help and time saving you are offering.

Al-VoIP is a leading business communication solutions provider and we can help you decide. Contact our customer support anytime for more.

Contact us for more information on:

Customer service: 920013450
WhatsApp: +966 546808213
Email: info@al-voip.com

الكثير من الشركات حول العالم بدأت في جعل موظفيها يعملون من المنزل إلى أجل غير مسمى بعد أزمة انتشار فيروس كورونا التي تضرب العالم حاليا. وعلى الرغم من أن العمل عن بعد سيكون تجربة جديدة بالنسبة للكثيرين، إلا أنه موجود بالفعل منذ سنوات وتحقق الكثير من الشركات الاستفادة منه.

أنظمة مؤتمرات الفيديو ساعدت على نشر هذه الفكرة عن طريق مساعدة الشركات على التواصل مع الموظفين بكفاءة عالية كما من الممكن لشركتك أن تفعل. وقبل أن تصنع قرارك وتحدد ما إذا كنت تريد شراء أحد أنظمة مؤتمرات الفيديو أم لا فيمكنك أن تتعرف على أنواع الأنظمة وتتعرف على ما يمكنها أن تقدمه لك خلال الأزمة الحالية في هذا المقال.

التواصل مع الموظفين العاملين عن بعد

تتيح أنظمة مؤتمرات الفيديو للشركات التواصل مع الموظفين بسهولة وهم خارج الشركة من خلال فيديوهات حية تجعل مجموعة من الأشخاص يتواصلوا في نفس اللحظة. هذا يعطي الإمكانية للفرق المختلفة داخل الشركة أن يتعاونوا على مشاريع مختلفة ويصنعوا مكتبهم الخاص عبر الانترنت.

وتوفر أنظمة مؤتمرات الفيديو الكثير من المميزات الأخرى التي تساعد على تحقيق تواصل وتعاون أفضل من خلال أدوات مختلفة تتواجد عبر نفس المنصة الموحدة حيث من الممكن تسجيل الفيديوهات أو تمويلها إلى صوت أو مشاركة الشاشة وغيرهم من المميزات المفيدة.

المقابلات بين شخصين

تشتهر أنظمة مؤتمرات الفيديو بتمكين الشركات من عمل مؤتمرات بعدد من الأشخاص ولكنها توفر في نفس الوقت إمكانية عمل محادثات بين شخصين فقط بنفس الكفاءة ومع تواجد الكثير من الأدوات المفيدة. هذا يمكن الموظفين من عمل مقابلات خاصة بين شخصين فقط كما يمكن قسم الموارد البشرية من إجراء المقابلات مع المتقدمين عبر الانترنت.

الدعم الفني بالفيديو

بدأت الشركات في استخدام أنظمة مؤتمرات الفيديو لتقديم دعم فني من خلال الفيديو لعملائهم بغرض توفير تواصل أفضل للعملاء عند حل مشاكلهم التقنية. الدعم الفني من خلال الفيديو بإمكانه زيادة إنتاجية قسم الدعم الفني وتوفير تجارب متميزة للعملاء الذين سيتم إرضائهم بالخدمة عالية الجودة والموفرة للوقت.

الفويب هي أحد رواد حلول التواصل للشركات و بإمكاننا مساعدة على اتخاذ القرار. تواصل مع خدمة العملاء الخاصة بنا في أي وقت للمزيد.

يرجى التواصل معنا على:

خدمة العملاء : 920013450
واتساب: 546808213 966+
بريد الكتروني: info@al-voip.com

Write comment

اترك تعليق

Comments have to be approved before showing up

سيتم مراجعه التعليقات قبل السماح بالنشر